Usnac1995 hafizevr 1-2 aylıkken değilde şöyle 5-6 aylık olup biraz anlayınca götürmek güzel oluyor. Bende 5.5 aylıkken götürdüm, çok sevmişti. Masaj falan yaptılar mest olmuştu resmen. Tabi sadece 1 kere götürdüm o da eksik kalmayalım hatıra kalsın diye 😂
sedasamet hafizevr ben Ankara’da yaşıyorum kırkında spaya götürmüştüm çok eğlenmiştik bebeğimden çok biz eğlendik diyebilirim hatta çok cüzi bi miktardı oğlum da çok sevdi eğlendi spanın kas gelişimine ve gaz sorununa iyi geldiği söyleniyor düzenli götürmede tabii 😇
feyzsali alyadmr077 doğum günü 40 uçurma kına bir de kaç ayliksa onun çekimi oluyor kıyafet masaj kremleri falan oraya aitti bizim gittigimiz yerde ama beğendiğiniz kıyafet varsa getirin denmisti
Defnesmom1 hafizevr 6 aylıkken gittik çok eğlendi suyu sever kızım güzel zaman geçirdik fotoğraf çektik güzel bi anı oldu masaj da yaptılar bugün uyur dediler ama tam tersi uyumadı😁 biz 500 tlye gittik 1000 fazla bence şehit neresi olursa olsun
baharne hermione_granger bende götürecektim ama vazgeçtim riske atmak istemedim annelik yeterince zor daha da zorlaştırmaya gerek yok sonra vicdan azabi çekecem bişi olursa :(