hafizevr merhaba ben de kızımı 6 aylıkken götürdüm şöyle söyliyeyim suda bu kadar huzurlu olacağını tahmin etmemiştim açıkçası kafası ıslanmadığı için aşırı rahattı sular zaten her bebekte değiştiği için enfeksiyon tarzı bir durum yaşamadık fotoğraflar çektik çok güzel bir anı kaldı oradan çıkınca çocuk son zamanların em güzel en rahat ve uzun uykusunu uyumuştu tavsiye ederim ☺️