Merhaba kızlar uzun zamandır aklımda bebeğimi spaya götüreyim hemde anı kalmış olur diyorum hemde suyu çok seviyor banyo yaparken mutlu oluyor 4 buçuk aylık ama sizce mantıklı mı🫣 aranızda götüren var mı nasıl geçti memnun kaldınız mı ? Bazı anneler uykuları düzeliyor vs diyor doğru mu. Evime yakın sorduğum yerler 1.000 TL ile 1.800 TL arasında değer mi🫣Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim 💖