Gelen cevaplara çok şaşırdım spiral iğne hap vs… ben daha çok prezervatif cevabını bulmayı bekliyordum. O daha yaygın diye düşünürdüm yanılmışım.
Peki prezervatifi tercih etmeme sebebiniz ne kızlar? Konfor anlamında mı yoksa korumasını yetersiz mi görüyorsunuz?
Ben prezervatifle korunuyorum diğer korunma yöntemlerinin hepsinin kadının doğal akışına aykırı buluyorum bu konuda biri çekecekse erkek konfor eksikliğini çekmeli bence biz neden vücudumuza gereksiz hormon yükleyelim ki hapla onla bunla