Prezervatif güvenemiyorum eşim dikkat etmiyor çünkü ilk başta takmıyor sürekli kavga kavga 2 kere ertesi gün hapı kullanmak zorunda kaldım okadar korkmama rağmen korkunç hikayeler duymama rağmen hormonsuz bakır spiral takıldım 5 ay önce iyiyim gayet az adet olan biri olarak sadece biraz kanama miktarını arttırdı bana göre en son yerindeydi inşallah öyle kalır hiç korkulacak birşeyde yokmuş 2 dk bir işlem be igne batması gibi bir acı oluyor çok basit okadar boşuna kaçmışım😀 kol implantı iğneler haplar hepsi hormon içeriyor doktor tavsiye etmedi hormon içeriyor diye korkuyorum ablam meme kanseri tedavisi görüyor ve haplar korunuyordu çok zorlu süreç en zararsız hormonsuzspiral koruncaz diye sağlıktan olmayalım