15072 benim eşim hemşire o spiral e aşırı karşı. Yurt dışı çalışmalı hormonlu spiral için kadınlar da kanser riskini yukseltigini ve kalınca operasyon gerektiğini dedi. Bunu doktora da dedim doğru dedi. Hapı da bej düzenli içemiyorum öyle kendime düzenli hic biseyi takip edemem. Biz en son deri alti implant taktirdik. Koruma oranı yüksek devlet ödemiyor. 3 ay oldu 4750 gibi biseye aldık eczaneden devlet hastanesinin arayıp hangi doktor takıyor diye sordum ona randevu aldım. İğne yapti uyuşturdu kolumu hic bisey hissetmedim. Orda olduğunu dokununca biliyorum kanda koruma seviyesine baktılar geçen ay 3 yıl kafam rahat. Sadece alisma süresi var kimi depresyon demiş kimi sivilce bende sadece lekelenme yapti. O da bu ay doktora gittim hap verdi progestoron yükselsin diye. İlacı aldığım gün o da kesildi.