3oglanannesi hiç takılmayın bunlara, hafif ritimle başlayın zorlamayın kendinizi. Ben geçen senelere ilk ipe başladığımda 100 taneyi atlayamadım yarım saatte nefes nefese kalıyordum. Her gün 100 ekleye ekleye 15 günde 1000 e ulaştım ve bu esnada bacaklarım buna müsait duruma geldi. Tabii hamlamam da cabasıydı. Tatlı için bende aynı durumdayım; bitter çikolata yiyin bolca hiçbir şey olmuyor. Haricinde hurma yiyebilirsiniz tatlı istedikçe canınız şu kısa tombul sarı hurmalar bal gibi oluyor ve inanılmaz tatlandırıyor. Bi anda kesiliyor tatlı ihtiyacınız. Bir diğer önerimde muz. Bunlar çok işe yarıyor. Ama bana göre spordan önce tatlı yiyebilirsiniz. Misal ben 1 2 dilim baklavanın sıkıntı yaptığını düşünmüyorum çünkü ben kendime hiçbir şeyi yasaklamadan ama kısıtlayarak 18 kg verdim 2 ayda. İp öyle bir sıkılaştırıyor ki, ramazanda 7,5 kg verdim ama görenler inanamadı. Çünkü 15-20 kg vermiş gibi inceldim. Ve ben tatımlıkta olsa tatlı yedim. Kola içtim. Ama bunları genellikle spor öncesi yaptım. Sporla bu kalori farkını indirgedim :) zayıflayacağım diye her şeyi kısarsanız, zayıfladığınızda geri yemeye başlayınca hemen alırsınız. En güzeli tadımlık azar azar canınız ne istiyorsa yiyin ama akşam 7-8 den sonra hiçbir şey yemeyin. Ve bu tarz ağır şeyleri spor öncesi yiyin. Ben pizza, kıymalı pide, ramazan pidesi, baklava, güllaç bile yediğimi biliyorum o zamanlar. Dozunu kaçırmadan tadımlık yedim bu da beni ikna etti :)