Hanımlar ikinci sezaryen doğumumu yapalı 3 ay 1 hafta oldu. 105 kilo ile girdiğim doğumdan, bugün itibari ile 84 kiloya kadar düştüm. Geçtiğimiz senelerde ip atlayarak 2 ayda toplam 18 kg vermiştim. Şimdi tekrar o sürece giriş yaptım. Dikişlerimi ve kendimi iyi hissediyorum. İlk doğumumda da 3. Ayımda hemen spora başlamıştım. Kalça ve basen sorunum biraz fazla. Tam 45 gün boyunca buraya yaptığım spor ve içtiğim su miktarını günlük kilo takibim ile birlikte not edeceğim. İnşallah istikrarlı şekilde ilerleyeceğimi düşünüyorum yine. Buradan notlarımı okuyup sizlere de fikir olmuş olur belki..🧡
Boyum: 1.71
Güncel kilom: 84.4
Hedef kilom : 68
Vermem gereken : -16 kg
Başlangıç Tarihi : 17.03.2025 Pazartesi
•400 tane ip atladım
•25 dakika Youtube’dan Leslie yaptım
•3 litre su içtim
•2 bardak bitkisel anne çayı içtim (emziriyorum)
Yediklerime dikkat ettim ve akşam 8 den sonra hiçbir şey yemedim. Aralıklı oruç ile öğlen 12 akşam 8 besleniyorum. Akşam 8 den sonra diğer gün öğlen 12’ye kadar hiçbir şey yemedim. Bolca su içtim.