baharne
Daha dün geldi başıma. Eşimin arkadaşları geldi kapıya oda aşaya indi sohbet etmek için, inmeden kumandayı bana verdi bende koltukta oturuyordum tv de açık ama sesi kapatmıştım neyse kumandayı yanıma koydum dedim uzanayım öyle telefonla takılayım. Anam bi baktım ekranda bişeyler oluyor ses azıcık acılmış ve başka bi menüye girmiş olduğum yerden bi sıçlardım lan dedim noluyoooo yerimden kalktımmm😨 Meğer ben uzanırken kumandayı yanıma koyduğumu unutmuşum ve saolsun popişim kumandanın düğmelerine basmış, yeminle ödüm koptuydu😂
O an komik değildi ama eşime ve ablama anlatınca kahkaha attım o halime😂