Subatta dogum yaptim. Ilk bebegim ve kiz bekliyoruz heyecanla. Detayli ultrason ve diger doktor kesin kiz dediler. Biz de tum alis verisimizi yaptik pembis pembis. Ameliyyatda bebisi cikardilar bana gosterdiler. Tabi ben yuzune odaklanmisim ah ne guzel tatli falan diyorum. Sonra kilosuna bakmak icin teraziye goturduler, ben de kafami cevirip baktigimda bir anda şok oldum. O heyecanla “ o da neee? Onun pipisi mi var??” Yuksek sesle soyledim. O an şok içindeydim ama şimdi gülerek hatirliyorum😂😂😂 bide hep merak ettigim detayli ultrasonda doktor bana kiz bu deyip goruntu gosteriyordu, acaba gosterdigi neydi 😂😂😂