baharne Yurt dışı aktarmalı uçuş yaptık eşim ile 🥲17 aylık oğlum ile ilk uçuştu babası ile olan. Evden çıkmadan valizin birinin fermuarı bozuldu gibi oldu annem ve Yengem valizi değiştirdiler renge asla dikkat etmedim,eşim ise haberi yoktu. Toplam da ise 5 valizimiz bebek arabası falan derken hiç ligimizi çekmedi,valizleri biz vermedik tabi. Yolculuk bitişin de arıyoruz yok 1 saat valiz aradık eşim rengini soruyor gri diyorum🤪 yurt dışı aktarmalı yolcular tarafındayız gittik kayıp bilgisi verdik yurt içi bölümü arandı orada da yok. Kayıp bilgisi oluşturduk o ara eşim kavgaya başladı dur dedim ya yengeme yazayım o ara yengeme ısrarla gri valizin kayboldugunu söylüyorüm yengem ise ısrarla öyle valiz yok ki yazıyor ama görmedim 🤪en son aradı gri valiz değil bej valiz diye sessizce gittim tüm valizlere baktım bizimkini bulduk 😝boşu boşuna 1 saatten fazla zaman kaybettik üstüne ortalığı yıktık özürler eşliğin de orayı terk ettik.