beyazzkuguu biz hep ayniydik bu düzelmiş halı diyebilirim 11-12 de yatıp sabah yine aynı saate uyaniyodu bu saatlere anca cekebildik bı kaç gündür huzursuzluğunu çözemedim hatta ddun post açmıştım normalde gece 2 kere uyanır oda acligina disimizde çıkardık başka şişe ln de yok huysuzlugu neyden cozemedim