4 aylık gece uykusuna 20.00-21.00 arası geçer, saat başı uyana uyana 5e dek uyur. 5′te güneşi doğuyor asla geri uyumuyor. Bakıp bakıp gülüyor insanın yüzüne uyutmaya çalıştıkça bağırıyor. Sinir krizi geçirmemek elde değil. 4.ay atağı falan da değil doğdu doğalı böyle 5-6 oldu mu hep uyanıyor 10a dek de uyumaz. Gün içinde de maks 30 dk olacak şekilde iki kez uyutabilirsem uyutuyorum. Yoksa tüm gün bağırış çağıruş hep ilgi istiyor yıldum daa