Yesillhanim fatmaa12345 ben her ay düzenli olurum benimde bu ay 4 gün gecikti hatta test alıp yaptım negatifti dün hasta oldum korkmayın herkesinki aynı bu ay
Alparslanim1 merryem ay olalım bacım olalım valla . Karnım şişti iyice bi taraftan sinir yapıyo. Eşim kaşının altında gözün var dese kavga çıkarıyorum
merryem Alparslanim1 bende çok gerginim inan bu stres daha da etkiliyor gecikmesini eşim zaten beni çıldırtıyor bi kızımız olsa fena mı olur diye
Alparslanim1 merryem ayy bide dua yerine geçer ramazan mübarek gün 🤦♀️ Allah istediğinizde versin . Ama 2.ye de cesaret edilmiyor çok zor yaaa. Bide erkeklerin şu şakaları 🤦♀️
Busra020 Alparslanim1 2 ay 9 günlük bebeğim var oruç tutamıyorum da emzirmeden kaynaklı olabilir veya mevsimsel gerçi çekilme olarak yapıyorduk tedirgin oluyorum bu yüzden stres yaptıkça da gelmiyor sanırım
Alparslanim1 Busra020 Evet gerçekten stresse çok etkiliyor ama Emzirme döneminde de bazen böyle düzensizlikler olabiliyormuş