asellinaninannesiii gulten01 malesef hiç ağrım sızım yok , zaten beta değerim 2 çıktı ama tekrar gideceğim kadın doğuma, neden gecikmiş hem onun için hem başka bir neden için
forumgurmesi 8 gün gecikmeli oldum bende. Ama benim hep gecikir geçen ay daha 22 gün gecikmeli oldum. Pcosluyum.
ikierkekanasii fatmaa12345 Normalde bende düzenli olurum geciktim bu ay 5 aylık oğlum var gecikmenin 5.günü regl oldum çok şükür. Stres yapmayın streste etkiliyor çünkü ama isterseniz testte yapın
fatmaa12345 ikierkekanasii Bende normalde 13 de olmam lazımdı olmadim test yaptım 3 tane bisey cikmadi 19 da oldum normalde hicgecikmezdi sanirm oruçtan gecikti dun aksam iftardan sonra adet oldum canim zatn cok şükür
fatmaa12345 ikierkekanasii o korku bana ve eşime yetti zatn😀test yaptım bilerek tek çizgi cikti ama eşime hamileyim dedim nasil korktu anlatamam sonra adet oldum zatn
ikierkekanasii fatmaa12345 😊 benimki kendi bakmadığı için uzaktan tatlı ve güzel geldiği için bi tane daha istiyor daha bebeğim 5 aylık ve neler çektiğime gözleriyle şahit oldu
Gmz40 fatmaa12345 bende aynı 22 gün geçti hâlâ olmadım doktora gittim ultrasonla baktı gebelik gorunmuyo şu an dedi ama ben hâlâ adet olmadım kasiklarimda ağrı var on gün önce leke geldi iki gün sonra sokulmeden geri normale döndü
Alparslanim1 Ay bu post uğurlu geliyor sanırım herkes adet olmuş . Bende de gecikme var umarım bende olurum bi an önce ya soğan suyu ve adaçayı içmeye çalışıyorum bende
merryem Alparslanim1 bende de 5 gün gecikti bu ay aşırı stresliyim ayrıca çok gergin test yaptım negatif ihtimal olmamasına rağmen endişeliyim ya gebelik varsa diye Rabbim isteyene versin
fatmaa12345 ikierkekanasii benimkide kendi bakmiyorki canim 2 tane var bizim 1 kiz 1 tane erkek oğlum özel bi çocuk 1 yasinda 1 senedir hastanede yatıyoruz oyuzden istemiyor kendisi yoksa isterdi ilk kızım olduğunda 2. Cok istiyordu eşim zatn ama şimdi oğlumuz cok şey atlati 12 defa beyin ameliyatı gecirdi suan 3. Çocuk için odumuz kopuyor afedersin😀😀😀