helinmihra 6 aya kadar her ay 6.aydan sonra iki ayda bir goturdum aslinda cok onemli cunku kafa takibi bingildak takibi yapilmali eger bir sorun varsa erken mudahale olmali. 2 aylikken oksuruyor diye hergun goturduk bir ara hergun cigerlerini dinledi dru yarin da gelin diye diye nerdeyse bir hafta gittik cunku cok onemli cigerlere inerse yatis verilir kucuk bebeklere. Ozel asilarin tamamini hastanede devlet asilarini saglik ocaginda yaptirdim. 10 aylikken tam kan sayimi ve bazi vitaminlerine bakildi temiz cikti cok sukur ama yaza kadar demire de d vitaminine d3 devam edin dedi.