aresnako helinmihra takipli doktorumuz ne zaman derse o zaman götürüyorum hastalık dışında. İlk 6 ay 4. Ay hariç her ay götürdük. 7 de özel aşı için götürdüm. 9 da kan tahlilleri için götürdüm. 10. Ayda grip oldu o yüzden götürmüştüm. 1 yaşta da rutin kontrole götürdüm. 13 te özel aşı var yine ondan sonra da doktor ne zaman derse o zaman götürürüm rutin kontrol için.
cokbilmismom helinmihra ben doğduğundan beri her ay götürüyorum 9. Ayda hasta oldu baya o ay 3 4 kere gittik doktora o yüzden doktor 10. Ayda değil 11de gelirsin aşısını yaparız dedi. Gelişim takibini yaptırıyorum doktorumdan ek gıda ile ilgili bilgiler alıyorum. Ben sağlık ocağı kontrollerini yeterli bulmuyorum çünkü gelişimi ile ilgili bir şey anlatmıyorlar sadece boyuna kilosuna bakiyor. Bide özel aşı takvimi falan oluşturdu doktorumuz bunu da sağlık ocağı yapmıyor
Dedektifgadget helinmihra 2 ayda bir götürüyorum 5 6 aylık olana kadar hep her ay gittim tüm rutin kontrolleri yapılıyor
[silindi] helinmihra şu an 4 aylık bebeğim takipli doktorumuz 6 aylık olana kadar her ay sonra 3 ayda bir/hastalanırsa getir dedi. Her ayın ilk cumartesi günü doktordayız 😊 1aylıkken GATA’ya götürdüm kalp için az kilo almış dediler sarılık devam ediyor dediler tam iki ay boyunca her iki günde bir hastaneye gittik 🤦🏻♀️ O günleri hatırlamak bile istemiyorum. Bir araba parasını taksilere vermişimdir heralde
incismommy helinmihra bebeğim 6 aylık her ay götürüyorum boy kilo kontrolüne. Şu an ek gıdaya geçti liste veriyor doktorum yine götüreceğim 7.ayda. Sağlık ocağının yaptığı kilo ölçümüne güvenmiyorum, kıyafetlerini dahi çıkarmadan tartıyorlar. Devlet hastanesine götürdüm ilk 40 gün ama çok kalabalık olduğu için özele geçtik kendi muayenehanesine doktorumuzun böyle daha rahat ediyoruz
alexab helinmihra 6. Aya kadar her ay 8. Aydan sonra 2 ayda bir. 1 yaşında tam kan tahlili yapıldı ve 18. Ayda gelmemi istedi doktorumuz. İlk sene önemli olduğu için ben rutine götürdüm ama 1 yaşından sonra 6 ayda bir yeterli bence gelişim takibi için. Doktorda öyle demişti.
ecem16600 helinmihra ben her ay götürüyorum kilo takibi ve gelişim kontrolü yapiliyor doktorumuz o ay kazanacağı becerileri anlatıyor ne gibi aktivite yapmalıyız öneride bulunuyor kafamıza takılan birsey olursa telefonla her sorumuza yanıt veriyor 1 yaşına kadar her ay goturecegim
ikierkekanasii helinmihra 6 aylık olana kadar her ay getir dedi doktorum şimdi 5 aylık olduk bidahaki ay yine gel ondan sonra 3 ayda bir gelirsin dedi öyle yapıcaz
hilal139120 aya kadar düzenli götürdüm. Takipli doktorumuz var. 8 aylıkken götürdüm bi kan tahlili için. 1 Yaşında tekrar göreyim dedi doktorumuz. Onun dışında istisnai bir durum olursa götürüyorum.
potter34 helinmihra ilk 9 ay her ay gittik kontrole. Sonra 2 ayda 1 gittik 13. Ayda kan tahlili ve 1 yaş kontrolü icin gittik 16. Ayda gittik 21. Ayda bir grip oldu o zaman gittik bir daha 2. Yaşında kan tahlili ve 2. Yas kontrolü +2 yas aşısı için gittik o kadar bir daha artık hasta veya ekstra bir durum olduğunda gideceğiz ins hasta olmaz ve gitmeyiz. Doğduğundan beri tek doktorla devam ediyoruz.
durummkizim helinmihra kalca ultrason dan sonra 3 aylik 4 aylik 6 aylik 8 aylik ve 9 aylik olarak rutin kontrollere kendi doktorumuz gittik 1 yaşta gelmemizi söyledi 9 ay kontrolünden sonra. Saglik ocağı kilo boy aşı vs bakıyor fakat kalp ciğer dinleme kulak bogaz vs özel bölge kontrolu vs de yapıyor hemde ek gıda süreci veya uyku beslenme herseyi kendi doktorumuzla ilerliyoruz
FtsCvlk helinmihra 6. Ayına kadar her ay götürdüm. Doktor artık 9. Ay da ve gerekli olursa gel demişti.
serendipity16 helinmihra 9.ayında götürmeniz lazım tahlil yapılıyor bende 6. Ayından sonra hasta olmadıkça götürmedim
aydint Kızım 5 ay 21 günlük ,Aşıları için sağlık ocağına gidiyorum, göz,işitme testi ve kalça ultrasonu için bölüm doktorlarına gittik, boy kilo normal gidiyor o yüzden her ay doktora gitmedim ek gıdayada başladık
turuncbebek helinmihra ilk 6 ay hemen hemen her ay götürdük rutin kontrol, 7.ay,9.ay ve 1 yas rutin kontrol oluyor zaten. Arada hastalanınca ekstra da götürdüm. 1 yas kontrolü öncesi hastalandı diye erken götürdüm, somdi 13 ayda tekrar goturucem hem özel asi hem kontrol amaçlı. Daha sonrasında da sanirim 15 ve 18.ayda çağırır doktorumuz. Yani kimisi gereksiz görüyor ama bence ufak çocuklar düzenli kontrole götürülmeli ki zaten bizim doktorumuz da randevu bitiminde bı dahaki kontrol zamanını söylüyor
Cadisilae helinmihra ilk 6 ay bence her ay gitmek gerekli. Ve bir doktora takipli olmak lazım. Kızım 17.5 aylık 7 aya kadar her ay gittik sonra 2-3 ayda bir hasta olmadıysa. Şimdi 18 ayda gideceğiz. 21aylıkkrn inde aşımız var . Sonra 24 te gideceğiz