helinmihra 1,2,3,4,5 ve 6. ayda düzenli götürdüm, 6. ay kontrolünde doktorumuz 9. ayda gelmeniz yeterli dedi. Ama sürekli ulaşabiliyorum doktoruna, ek gıda konusunda v.s. ne sorsam cevaplıyor. Belki dediğiniz gibi her ay gitmeye gerek olmayabilir de 3. aydan 8. aya kadar gitmemek çok makul değil bence, mesela bu çocuk artık ek gıdaya geçti v.s. doktoru yonlendirse daha iyi olmaz mıydı . Ya da 4. Ay bitiminde demir filan başlanıyor, şu neye göre başladınız doktora gitmeyince, sağlık ocağı mı vermiş oldu.