İlk 6 ay her ay götürdüm özel hastaneye götürüyorum ama bir türlü doktor seçemedim ilk gittiğimiz doktor sarılığını anlayamadı diye onu değişmek istedim sonra ikinci doktorda her gittiğimizde bir sürü tahlil röntgen falan istiyordu. Özel hastane diye mi böyle anlamadım. Eşim en sonunda sinirlendi çocuğa durmadan eziyet ediyoruz bundan sonra bir sorun olmadıkça gelmeyelim dedi. Bence haklıydı da. En son doktorun istediği tahlillerin hiçbirini vermeden çıktık hastaneden ondan beri de gitmedik. 2 aydan fazla oluyor. Aşılar için sağlık ocağına gidiyoruz