FtsCvlk hakinhakin Yeni doğan kıyafetlerini bence daha düzgün yapıyorlar ya . Çok tuhaf gerçekten. 6-9 aylık kıyafet alıyorum asla olmuyor ama 9 aylık alıyorum üstüne oturuyor. Patikli konusunda da çok haklısınız. Zaten doktorlar da önermiyorlar.
deryaren elizz_momm çok aşırı gazlıydı hastanelerde büyüttüm oğlumu desem yeri bi ağlama bi ağlama doktor aglatmamaya çalış k Göbek fitigi olcak bak dedi 8 tane besik aldım adama bana mısın demedi birtek çarşafla sallayınca sakinlesiyordu o carsaf bu carsaf anam ağladı işte 😃
serendipity16 elizz_momm vallahi benim önerim kendinizi depresyona sokmayın hayatım bitti diye düşünmeyin büyüdükçe birbirinize çokta alışıyorsunuz yeni düzeninizi alışıyorsunuz o günleri ağlayarak geçirmeyin bebeğiniz bir daha hiçbir zaman o kadar küçük olmayacak 🥹
hemshireanne elizz_momm benimde oyle. Ben sadece sagarak besliyorum. O donemler tecrubesizdim sadece bebege gereken cc sagib veriyordum her ogunde. Simdiki aklim olsa bosalana kadar sagip saklardim azaldigi dobemlerde kullanirdim
goldengate elizz_momm bolca yenidogan kiyafet aldim her gun ustunu degistirdim yikadim,bence kiyafet onemli. Ek olarak bebegine bol bol temas et kucagina al kokla bolca video cek,ne ara buyudu diyeceksin🥲
seyma51 Benim yaptığım en büyük hata “ev ekonomisine katkı olacağını düşünerek” her şeyin en ucuzuna bakmaktı. Ben harcamasam da o paralar havada kayboldu o yüzden en ucuzu ya da en pahalısı diye almayın işinizi görüyorsa, işinize yarayacaksa alın
suheyla92 elizz_momm bence anne bebege biri anneye bakmali. Bebege bakmaya calismamali kimse. Bilmislik yapanlar kapidisari. Hic yenidogan almadim hep 0-3 aldim giysilerini 3850 dogdu alsam da olmazdi zaten. Bez islak mendil stogu yapmayin hangisini begeneceginiz mechul. Ben iki parcali giysi hic giydirmedim 3 aya kadar sadece ayakli tulum giydirdim, fermuarlilar cok pratik oluyor.
karimle jap bencede bife o dönemde yikama ve ütü yapma zamanıda olmuyo çok hem lahusalık hem yeni dogan çok zor ne kadar vardi yinede yetmiyodu 😅
karimle elizz_momm önerim bolca kucagına al kokuna alışır kucaga alışırlara aldırmadan foto video çek her anınızı özel kılmak adına ☺️🥰özledim o zamanı kokusunu🥲
uraslan1725 elizz_momm valla bende az aldım millete uyup bebeğim 3 kilo doğdu 0-3 aylıklar çok bol oldu , kaka çiş oluyor kusuyor kuruymaya rağmen çamaşır asla yetişmedi ve gidip tekrar alışveriş yaptım 50 cm
mrv1903 İlk söylediğinize katılmıyorum. Her bebek farklı. Ben hamileyken oğlum için kilolu iri bir bebek dediler. Doğurdum çocuk 3250 ertesi gün şişi indi 2800 e kadar düştü. Ve hastane çıkışı 2 tane almıştım ben. Çok olmasına gerek yok falan denildiği için. 0-3 kedi çocuk dolduramadı yani. Sonrasında aşırı kusan bir bebekti ve inanılmaz terlero zıbınlar sapsarı oluyordu. Yıka yıka çıkmıyordu. Tabi hastaneden çıkmadan daha aldık çocuk zayıf diye. Sonrasında da 0-3 ay aldıklarımda yeterli gelmedi ki ben az da almamıştım 0-3 ay olanları. Çocuk kusuyor izi kalıyor öyle de gezdirmek istemiyorsun lekeli şeyle. Ben öyledim en azından. Uyku düzeni çok çok önemli. 2 aylık olsun hemen düzen kurulmalı.
alexab elizz_momm bence en iyi tavsiye kesinlikle doktorları takip edip taze bilgiye ulaşsınlar, kitap okusunlar. Özellikle instagram youtube videoları çok bilgilendirici. Burada çok fazla hiç okuyup araştırmayan anne görüyorum sorulardan belli oluyor.
sevolin elizz_momm erkek ise tavsiyem erken sünnet ettirilmeli:) ben 25 günlükken sünnet ettirdim hareketlenmeden çabuk iyileşti :) yaptığım en iyi şey buydu sanırsam :)
Sensen20 elizz_momm 2 aylık bebeğin kendi kendine uyuması için asla uyku eğitmenlerinden yardim almamalısınız zira 2 aylık bebeğin anne yanına kokusuna ihtiyaci vardır ikincisi 2 yasa kadar tadını çıkarın ben en zor dönem diyordum şuan 3 yaş annesi olarak mumla ariyorum en tatlı en kolay donemleriymis çünkü sendromlar anamızı ağlatıyor🥲
Minikbirprenses elizz_momm bizim.kiz 2 aylık oldu yenidoğan kıyafetleri hala oluyor alt üst takımlar tulumlar kastiriyorr onları giydirmiyom artık kiyafrt önemli bence çabuk kirleniyor ağız mendili bide bide en önemlisi memitolar şimdiden bakın benimkiler acayip yara oldu zor emzirdim ağladım hep yavrum çok özlüyorum yenidoğan zamanını depresyonla geçti resmen