elizz_momm benim önerim kıyafet falan değil. İçinizden nasıl geliyorsa öyle yapın gerekirse bir kere giysin ama içinizde de kalmasın. Benim önerim doya doya kucağınıza alın ve kucağınız da geçsin yeni doğan dönemi. Ben köşe takımıma kendime yer yapmıştım. Orada Kızım kucağımda uyuyorduk. Öyle çok özledim ki o günleri.Şuan 7 aylık. Nasıl geçti, ne ara büyüdü hiç bilmiyorum. Hepsi sağlıkla büyüsünler 🙏