elizz_momm ben bir daha anne olursam kesinlikle kimseyi dinlemiyecegim herkes doktor kendi kafasına göre zaten ve asla çok stres yapmayacağım rahat olacağım kendi kendine uyusun sese alışsın uyku düzenini ilk aylarda düzenine koycam hasta olduğu zaman kendime hayatı zehir etmeyeceğim çünkü bu bir çocuk ve hasta olarak büyüyecek bağışıklığı için sallamaya da asla alıştırmayacağım