bsrkn ay bizimki de 2 buçuk aylıkken olacaktı aynı sizin gibi hem sünnet hem dil bağı , bizde bide dudak bağı varmış ama nasip olmadı hastanede yattığımız için , bayramdan sonra yaptıracaz dil bağından çok korkuyorum ama bizimde rahat geçer inşallah🥹