momiss ya evhamlı biri değilim aslında ama bebeğim 2 buçuk aylıkken neyden olduğunu bilmediğimiz hastalık atlattı hastanede yattık,hastaneyle ilgili en ufak bir konu olsun yine bir şey olacak diye korkuyorum elimde değil🥲yine de içim rahatlıyor böyle tecrübeleri duydukça teşekkğr ederim 😍