Oğlum 7 aylık, dün sünnet oldu aynı zamanda dil bağı operasyonu birlikte yapıldı. Sünnet gerçekten dedikleri kadar kolaymış. İlk gün dil bağından kaynaklı ağrıları vardı ememedi vs. Sünnetten daha çok korkuyodum ama rahat geçiyor ikinci günümüz. Ağrı sızı yok belli keyfi yerinde. Doktorumuz karton bardak önerdi. Sık bez değişimi ve günde iki kez antibiyotikli krem. Krem sürerken mesela dokunmaya korkuyorum ama hiç tepki vermiyor kremlerken demekki ağrısı da olmuyor. Yani beklediğimden kolay oldu çok stres yapmıştım bende