hndathn Gebelikte sigara içen anneler bebekleri iki kol iki bacak doğunca sağlıklı doğdu çok şükür diyorlar. Hiçbir şey olmasa bile o bebeğin büyüdüğünde sigaraya başlama olasılığı yüzde 80 artiyormus. Yani bağımlı adayı bebekler dünyaya geliyor maalesef. Bu arada ben 20 senedir sigarayı yiyen biri olarak gebeligimde bir fırt bile çekmedim. 3 ay emzirdim yine içmedim. Sütüm kesilince emzirme sonlaninca hemen başladım vakit kaybetmeden. 😂 Rüyalarımda görüyordum sigara içtiğimi hamileyken. Çok zordu ama oldu. İrade ve kararlılık meselesi. Herkes bırakabilir bence. Linclemeyin lütfen, bugün belim çok ağrıyor. 😅