handeuraz18 aa evet sizinki bayağı bağımlılıkmış, benim o kadar olmadığı için belki de kolay bırakabildim bilemiyorum ki. Ben hamile olduğumu öğrendiğim an paketimi attım. Atmasaydım devam ederdim belki de. Size bu konuda kolaylık diliyorum, o kadar kolay olmadığını biliyorum ama umarım en iyi şekilde kendinizi de sıkmadan çaresini bulursunuz. Benim çevremde sigara içen çok hamile tanıdığım vardı. Bir arkadaşıma hatta doktoru günde 3 taneyle sınırlandırabilirsin demişti. Tabii hamileyken sigarayı güzellemiyorum ama bir anda bırakmanın sizi strese sokacağını da tahmin edebiliyorum o yüzden en temizi doktorunuzla görüşmek sanırım😊
handeuraz18