yarennnnn depreme yakalandığımızda 7 aylık hamileydim aigarayı bıraktıö günde 1 tane bazen , sonra çok stresli acı içindeydik, başladım en hafifiyle. Dr stres daha kötü erteleyerek içmeye çalış demişti. Siz söyleyince aklıma geldi şimdi 2. Gebeliğim 7 aylık olduk ve içiyorum :(