Gencanne19 yani bilemiyorım bize karşı hep merhametli ve açık oldu yoğun bakımda herkes bebeğine dokunup kucagına alıp emzirirken ben sadece camdan bakmakla yetiniyordum ve her ziyaret sonrası annesi bu kdr yeter dediğinde gözüm yaşlı çıkıyordum birgün kimse görmeden gel bebeğine dokundurucam seni ama kmseye söyleme yasak dedi yabi belki bizim durumumuza biraz üzüntülü ve hassastı vede cocugumla hep kendisi ilgilendi herşeyini o bilir dogdugu günden itibaren birşey oldugu zmanda ona gideriz ben ters bi söz yada davranışına şahit olmadım 7ay oldu taburcu olalı hala wpden msj atalm yada arayalım cevap verir sağ olsun