Gencanne19 benm bebemde 8 aylık falandı düştü yataktan. Yanımda yatıyordu. Dönmüş aglamasına uyandım. Nasıl düştüğünü görmediğm icin hemen goturmustum. Ama sırt üstü yatıyordu. Düşme şiddetli ise beklememelisiniz.. eşiniz bisey yok der ama Allah korusun sorun oluncada başta gelip yakanıza yapışır. Bebek konusunda sözünüzü dinletmeye bakın hassas oldugunuzu gösterin mutlaka naçizane tavsiyem.