Gencanne19 birincisi kimsenin lafına bakmıcaktınız tek götürme lüksüm yok diye bir şey bence yok benim eşimde asla tek bir yere göndermez anca yürüme mesafesinde olan yerlere tek gönderir ama evladım söz konusu oldu mu kimseyi dinlemem çünkü bir kere yandı canım ki benim ısrarımla söylene söylene gittik bebeğimin ateşi vardı internette 0-3 ay arası bebeklerde 37.3 üstü ateşte hemen acile başvurulması gerekiyormuş ben bunu söylediğimde bana kızdı internete bakıp kendini panikletip durma gazı var kendini sıkıyor ağlıyor o yüzden ateşi çıkıyor dedi sabaha karşı dayamadım kalk hastaneye gidiyoruz senin dediğin gibi olsun yeter ki için rahat etsin dedim gittik hastaneye giderken de çocuğu harap etçez diye söylendi gittik ki 40 günlük bebek ateş dediğimiz gibi 4-5 doktor birden hemen geldi başına ve bebeğim menenjit olmuş yatış verdiler sizin de yenidoğan olarak geçiyor 0-3 ay ateşi varmış birde düşmenin üstüne beklemeyin hemen gidin hastaneye