Pinkbery 02medine_mina hicbirsey:) takip edelim kusma göz kayması vs klasik şeyler. Kendi doktorumuza goturmuştum.şiddetli darbeli düşmeler dışında bebege tomografi çekmem dedi. Nitekim bi sorun yaşamadık cok şükür.
Gencanne19 Azraaktag olabilir canımmm bizimde goptaki hemşire yardımcı olmuştu ağladığımız için anlıyorlar demekki 😊
Gencanne19 gurufasulyam2 canımm çok teşekkür ederim yorumun için suan 4 ay 10 günlük bi sıkıntı olmadı çok şükür ❤🌷
[silindi] Gencanne19 dıştan bısey yok gıbı gozukur bebek iç kanama gecırır nasıl oluyoda doktora goturmuyosun anlamadım şaka mı bu? Insan koşar gıder acile
[silindi] Gencanne19 üstteydi post yenı sandım farketmedım. Iyı valla cok sukur bır sıkıntı yoksa Allah korumus gecmıs olsun
Pinkbery Gencanne19 ya bisey sorcam Bu fotodaki bebek sizinmi?ben bu bebegi Instagramda değişik sayfalarda sürekli gördüm cunku🤣 formalite bi fotomu😃 merak ettim
Gencanne19 [silindi] cok sagolun Allah razı olsun bayanlar konusmaya devam ediyor galiba ondan tekrar geri çıktı
Prensinannesii06 Deletedmom310 bizim ateş vardı bir e vücudu kırmızı döküntüler başlamıştı en son hastaneye gittiğimiz de inliyordu uyanmıyordu bunlar hastaneye gittiğimizde oldu
Gencanne19 Pinkbery soran 5 .nci kişisin benim degilll 😂😂😂🤪 deneme amaçlı koydum resim olmuyordu başta sonra olunca güzel gözüktü bıraktım bende instagramda gördüm 😁😁