anonim2321 geç bile kalmışsınız almak için:/ cocuğunuz eğer bariz sekilde tepkiler verip gitmek istemiyorsa herhangi bir neden olsun-olmasın gitmesin yani atla deve değil ya kreşler.Kiiii sizin durumunuzda öğretmenin yaptığı şey siz ikna olsanız dahi cocuğunuz onu o şekilde algılamamış oluyor buda ona zorla birşeyi dayatmak gibi birsey sonuç olarak. Yorumlarıda okudum disiplin olsun istiyorsunuz,anne baba olarak bu konuda eksik görüyorsunuz kendinizi de 3,5 yal cocuk asker mi olacak bırakın yaşasın ya cocukluğunu en iyi siz bilirsiniz onu sımartmaksa sımarsın nolcakkk🥲birde şu sosyal medyada yayınlamak yani anne baba rızası -imzası olmadan nasıl yapabiliyorlar?? Buda bir sebep değilmi sizin için?
Evde iseniz ev işi verin herseyi sırayla yapmayı öğretin kalan zamanda oyun park vs bizde böyle geciyor 2,5 yas henüz olmadık ama mesela yatağı toplamadan kahvemi içirmez hersey sırayla olur:) kendi düzeninde cocuk kendini görür tanır