Deletedmom_216 ben mevsimi geldiğinde verdim 1 yaş öncesi. Bir problem yaşamadık. Sebze olduğu için bence ek gıda başından itibaren verilebilir. Sadece lahana cinsi olduğundan biraz gaz yapabilir. Pişirirken suyuna kimyon atabilirsiniz. Bir de haşlamada tadı yavan ve biraz acımsı olabilir tek başına. Başka sebzelerle karışık verirseniz daha lezzetli olabilir. Ben bazen üstüne hafif zeytinyağı döküp biraz baharatlayıp fırınlıyorum üstü kızarana kadar pişriyorum. Yoğurtla bu şekilde güzel oluyor bence.