gmz10 papatyakokulum_ Beşamel soslu fırında denemiştim güzel olmuştu. Ama genelde buharda pişirip limon ve zeytinyağlı seviyorum ben.
papatyakokulum_ gmz10 beşamel soslu arkadaşım da soylemıstı aslında. bu zeytinyağlı ve beşamel soslu olanı denicem bıde. çok teşekkür ederim 🌸
Kelebegimmmm papatyakokulum_ bu akşam yaptım. Google bürüksel lahana sote yaz. Harika oluyr. Sulu yemeğnden çok daha güzel
Minel-inannesi papatyakokulum_ ben gecen hafta aldigimi sirkeli tursa yaptim, bu haftakini ortadan ikiye bölüp az yagla tuzla sallayip airfride 10dakka arada sallayip pisiriyorum kahvaltida limonla, aksam yemeginde yogurtla yeriz severiz
Minel-inannesi papatyakokulum_ bizim evde surekli bisiler tursu kavanozuna eklenir ve bayilarak yenilir😄 elinizde kaldiysa 3 4 tanesini ufak kavanoza deneyin belki hosunuza gider sizinde☺️
papatyakokulum_ Minel-inannesi ayy kalmadı yarım kılo almıstım hepsınk yaptım ama keşke dedım bıraksaydım haslayıp bıde lımonla deneseydım😀
allwrite papatyakokulum_ google’da “cafe fernando brüksel lahanası” şeklinde aratıp çıkan tarifi deneyin. Benim yapıp da beğendiremediğim kimse olmadı. Ayrıca çok pratik. Yalnız limonu tariften biraz daha az kullanmayı ve kesilmemesi için sos soğuduktan sonra eklemeyi tavsiye ederim.😊
papatyakokulum_ allwrite aa buna bakıcam merak ettim. yanı burda verılen dıger tarifleri de denicem inşallah 😊