bensuy olur olur biliyorum aklında bir sürü şey var korkuların var. Ama inan geçecek. Bi anda olmuyor her şey. Yavaş yavaş ilerliyor bu süreç. Başta tuvalete bile gidemezken bi müddet sonra tuvalete gittim. Daha sonra çamaşır sermeler daha sonra mutfağı toplamalar derken her geçen hafta onlar da değişiyorlar sen de artık insan olduğunu yavaş yavaş hatırlıyorsun. Ama maalesef ilk 4 ay kolik krizleri sonraki 2 ay da huysuzluk mızmızlık oluyor. Altıncı ay dönüm noktası. Tek yapman gereken sabır sabır sabır. Benim için de hala öyle. Allaha şükür eskisi gibi asla değil ama illaki zorluğu var. Yine de içini ferah tut moralini yüksek tut. Buraya geçmiyor etmiyor diyenlere bakma. Bir bebeğin 8 10 ay kolik krizine girdiğini kendin bile düşünebiliyor musun. Kocaman bebek oluyorlar o zaman ve artık az da olsa laftan anlıyorlar.