fatos5 bebek bu ağlar diye bişey yok. Sebepsiz ağlamaz bi bebek. Sadece kolik atakları sebepsizdir. Aslında o da sebepsiz değil de. Belki bebeğinin süt alerjisi var belki enfeksiyon kaptı ya bir sürü seçenek var. Siz gidin bi gösterin kontrolü falan beklemeyin yazık bebeğine bence. Eşin de neden böyle diyor ki. Tamam biz de her şey de doktora gitme taraftarı değiliz oralar mikrop yuvası ama eşim de bende en ufak bişeyde asla durmayız