ilkimocha 3.gündeyiz. bu 3 günde 1 kere hiç ağlamadan uyudu. 3 dk ağlayıp uyuduğu da oldu 20 dk ağladığı da. Her seferinde acaba vaz mı geçsem diyorum. Ama 3 gün öncesi geliyor aklıma devam ediyorum. Akşam uyusu diye bi kavram var artık hayatımızda. Akşam 8-9dan sabah 7ye kadar uyuyor. 2 kez rüya beslemesi yapıyorum. Geceleri bir iki ağlıyo ama 30 saniye falan sonra uykuya dönüyor. 6 aylık olduğumuz için direk ayrı odada başladık eğitime. O bizim sesimize uyanmasın, bizi görünce bilerek ağlamasın diye. Eğer gerçekten zor durumdaysanız tavsiye ediyorum.