ilkimocha bu post icimi rahatlattı, yalnız olmadıgını, yanlıs birsey yapmadıgını bilmek bile insana iyi geliyor resmen😢 benim kızım da 5 aylık oldu. En basta kolik bir bebekti. Geceleri 3-4 gibi anca uyurdu, o saate kadar da cıglık kıyamet. Degil etkinlik yapmak kucakta bile zor duruyordu. 3. Ayda ana kucagı, oyun halısı vs durmaya basladı. 3.5 aylık olunca da atak basladı, huysuzluklar, meme reddi vs. Melatonin icin aksamları 7.30 civarı uyutmaya calısıyorum saatler suruyor, gece 12den once asla uyumuyor. Gunduz uykularını duzenlemistim simdi onlar da bozuldu. Surekli cıglık atıyor, kucagımda da hep tasıyamıyorum kollarım turmuyor. Hep aglıyorum, kendimi cok yetersiz hissediyorum. Sonra kacırdıgım zamanlara ayrı aglıyorum. Keske bu kadar dert etmeseydim, daha cok sarılsaydım koklasaydım diyorum. İlerde bugunleri de pismanlıkla hatırlayacagım eminim ama cok tukendim sanırım🥺 insallah hepimiz cok rahatlarız en kısa zamanda🙏🏻