traum86 şimdiye kadar max 40 dk direndi. Tümünde ağlayarak değil ama. Ağlıyor uyur gibi oluyor tekrar ağlıyor, biraz sakinleşiyor tekrar. Bu şekilde. Özellikle ilk gün bi anne olarak çok zorlandım. Vazgeçmeyi çok düşündüm. Şuan bile ağladığında bırakasım geliyor. Ama sonra diyorum ki 6 aydır uyku uyumuyor bu çocuk. İlk defa 4 gündür geceleri güzel uyuyor, gündüzlerimiz düzene girdi. Uyku saati var, açlığı tokluğu belli, vitamin kullanımımız bile düzene girdi. Ek gıdaya geçmeye korkuyodum ben kendi karnımı doyuramıyorum ona nasıl hazırlık yapcam diye. Bugün başladık. İlk uykusuna yatınca hazırladım mesela uyanınca yedi. Ohh be dedim. Sabretmesi zor bir süreç ama önceki 6 ayımız da sabretmesi çok zor bi süreçti ve artık öyle devam edemezdik. Bu sefer o da ben de aç kalırdık. Öyle söyliyim. Eğitmene gelince ilk başta her durumda ne yapmanız gerektiğini anlatan bir sürü ses kaydı atıyor. Acil bi durum olmadı ama bi kez aradım hemen açtı. Mesajlara anında dönmüyor, gün içinde dönüş yapıyor.