_mom16 yastık kullanmıyorum, üstünü eğer gaz açıksa pamuklu battaniye değilse kalın battaniye örtüyorum. Yatağın kenarlarına doğru da sıkıştırıyorum iyice 1 yaşına girecek kızım
İnce bebek yastığı vardı e bebekte böyle varla yok arası bişey yenidoğan zamanı ve ilk 3 ay onu kullanmıştım