_mom16 benimkide 20 aylik doğduğundan beri yastık kullanmadım bazen yatiriyorum yastıkla da oda sevmediği için kendini hemen kaydırıyor üstünü örtüyorum tabiki sicaklandigi zamanda ayaklarını yukarı kaldırıp açıyor tabi ben her defasında ortuyorum kalkıp da köyde yaşadığımız için Bi tık daha soğuk oluyor evimiz