_mom16 kızım 18 aylık. Yastık ve battaniye kesinlikle istemiyor. Uykusunda örtsem hemen uyanıyor. İyice dalsın öyle örterim diyorum bu sefer dönmek istediğinde battaniyeye dolanıp kendini uyandırıyor. Bu yüzden uyku tulumu kullanmaya başladık. Çok rahat. Sıcak da tutuyor. Yastık da aynı şekilde kaç kere denedim. İstemiyor. İyice çaldıktan sonra koysam en fazla yarım saat sonra dönmeye başladığında yine yastığa takılıp mızıldanarak uyanıyor. Boynu ağrımıyor mu falan diye düşünüyorum ama böyle uyumaktan keyif alıyor uzun süre uyuyor böyle. 2 yaşa kadar yastıksız durabilirmiş