aselim_043 sizin de açık kalan yerde et parçası gibi bisey oluşmaya başladı mı peki ? Benim açık kalan yer et bağladı ama bir türlü et rengine dönüp de tamamen tutmuyor hep kırmızı. Ters bi harekette hemen kanıyor. 1 haftadır batikonu bırakıp kantaron yağı kullandım. İyi geldi sanki ama o et parçasını iyice yumuşattı bu seferde kulak memesi gibi bi hali var. Bugün yeniden batikona başladım ama nedense her WC’den sonra değil de günde 1-2 kere tavsiye ediyor doktorlar batikonu. Eskiler bol bol batikon sürermiş burda okuduğum çoğu kişi de her WC’den sonra batikon sürmüş. Birde rif ampul diye bisey okudum batikondan daha iyi geliyormuş bu tarz yaralara. Yarın jinekologa sıra aldım gidip muayene olcam bi sorcam bakalım 2 buçuk ay oldu bu et parçası orda normal mi ne zaman iyileşecek ve bu rif ampulu kullanayım mı diye. Uzanmak iyi geliyor ama maalesef bebekle ev işiyle sürekli yatmak da mümkün değil. Kapalı da bir bölge olunca birde akıntı falan var sürekli kuru kalmıyor maalesef. Bebek gün içinde uyuduğunda açıp havalandırmaya çalışıyorum birde ben. Valla canımdan bezdim psikolojim bozuldu hepten.