Merhaba hanımlar 10 gün önce normal doğum yaptım fakat 2 epizyom ve kendiliğinden yırtığım vardı bugün kontrole çağırmıştı doktor epizyonun birinin dikişi full atmış tekrar dikiceklerdi beni hazırladılar uyuşturdular falan sonra vazgeçtiler kendiliginden iyileşmeye bırakıcaz diye başına böyle birşey gelen varmı sinirim alt üst oldu günlerdir üzerine oturamıyorum bir iki gündür kaşıntı vardı ben iyileşti herhalde derken herşey çok kötü olmuş rahimde kendini toparlamamışmı içinde pıhtı var dediler yürüyüşle düşer dediler ama hiç böyle şeylerle karşılaşan oldumu süreç nasıl oluyor