aselim_043 devlet 1 ay sonrasına sıra verdi zaten. Yarın sabah arayacağım bakalım doktora bi sıra alayım da hele kendisi prof. baya iyi bir jinekologmuş. Bana bugün bakan pek güven vermedi açıkçası. Doğumu Bilkent şehir hastanesinde yaptım. Bugünde yine oraya gittim rastgele birine sıra aldım. Bilkent’te normal doğumdan sonra 10 gun serviste yattım bartholin kıstım sismisti benim doğumda müthiş apse oldu. Her gelen doktor muayene etmem lazım diyerek iltihabı akıttı eliyle sıktırıp. Benim apse öyle bir hale geldi ki ben artık yeri gogu inletiyordum ağrıdan hastanede. Bi çözüm bulun şuna artık diyordum ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum afedersin tuveletimi ayakta yapıyorum. Sanki orama kızgın yağı dökülmüş gibi oldu kabardı hassaslaştı mahvettiler beni. 10 dakikalık bi operasyon için 10 günde doktorlar bi karar verip de beni operasyona alamadılar. Muhattap bi doktor yok. Her vizite gelen başka doktor başka bi fikir söyledi öyle olmaz böyle yapalım şöyle olmaz şunu yapalım. Bilgilendirmeden bakıp bakıp gittiler odadan. Zaten o apsenin şişliği yüzünden doğum dikişlerim gerildi acildi. En son ortalığı ayağa kaldırdımn kendi kadın doğum doktoruma haber gönderdim de o geldi sagolsun baktı hemen operasyona aldı beni 10 dakikada apseyi boşalttı o esnada açılan dikişleri yeniden dikti ama eve çıkınca tabi tutmadı yeniden açıldı aynı yer işte neler neler çektim orda. Sezeryanlar taburcu oldu ben bin beter oldum. Velhasıl kelam illallah geldi ama isyan etmiyorum yine bu da benim imtihanimmış işte. Şimdide bu et parçası ile uğraşıyorum. Zaten travma oluştu yeniden operasyon diyecek mi bakalım bu prof. Belki lazer falan ile hallolur dikiş gerektirmez napcam bilmiyorum bayramda geliyor izne gideceğiz memlekete. Muhtemelen zaten bayramdan sonraya kalacak 1 ay daha bu şekilde devam edeceğim sanırım. Ama methini çok duyduğum bi doktor onun sözü önemli olacak benim için bakalım.