feyzacaa27 hiç şişirme değil 2,5 yıldır kullanıyorum. Yatak, koltuk, dolap içlerini bile süpürüyorum. Kabloluda onu yapamazsınız mesela ve ağır sürekli fişe tak çıkar taşı zor ama Dyson öyle değil çok pratik orta çekiş modunda 1 saate kadar çalışıyor.