eylm1 2 renk vardı gen5 te ben alırken birinde koltuk altı aparat var birinde yok. Ben olanını almıştım. Gen5 açma kapama düğmesi var, çekim gücü daha iyiydi, bir de şarjı daha uzun diye hatırlıyorum. Başlangıçta ağırmış gibi geliyor ama alışınca zorlanmıyorsun.