Biz de kablolu dyson var ne kayınvalideme ne de eşime dyson u sevdiremedim. Dünyanın en kötü süpügesi gibi görüyorlar , (çok ağır ihlas daha vs). Yıllardır dyson süpürgeyi kullandık annemlerde de . Gayet iyi , verdiğiniz paranın hakkını veriyor. Robot var( roboroc . ) oda çok iyi pratik ama ilk fırsatta dyson dikey almayı düşünüyorum.