gdt songulakyrk deniz astsubayı ama gel gör ki Ankara da görev yapıyor haliyle bende burda yapmak zorunda kalıyorum 😒
bikaracaailesi Doga_sever bazı araştırma görevlisi ilanına bakarsan genellikle ilgili konuda yüksek lisans öğrencisi yapıyor olmak yazar. Hatta çoğu ilan da bu şekildedir
ilay-mom songulakyrk lohusalık zamanları hamur işleri döktürdü sağolsun yemek de yapıyor her zaman cok rahatım o konuda , ailesi de aşçı eşim üçüncü kuşak 🫶🏻🤲🏻
karan0772 ilay-mom Bacım hayattaki bütün şansını burda kullanmışsın valla keşke benim eşimde aşçı olsaydı 😂